lördag 23 januari 2010

Natt

Jag suger på att gå och lägga mig i vettig tid.

Hard candy - tar upp pedofili och kastrationsångest, duktiga skådespelare. Den var bra och intressant, men kanske inte direkt en happy happy-film. ;)

Shoppade en underbart mysig svart sammetsaktig morgonrock med volanger på Twilfit idag. Slutrean är farlig. Någon borde göra en insats och sätta upp varningsskyltar på stan

Har i vilket fall börjat satsa på att införskaffa så mycket som möjligt av garderoben second hand. Plånboken och världen blir en smula lyckligare. Det gäller dock inte underkläder, morgonrockar och skor. När jag får lite mer tid över ska jag ge mig på att tillverka fler egna plagg igen.

Just nu:
Johnny Cash - Hurt
Dreadful Shadows - Twist in my Sobriety

Sovadags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar