lördag 23 januari 2010

Maszynka


Nu har jag börjat blogga, dvs jag har antingen gått in i någon slags regression till tidig tonårs-bekräftelsesökande via Internet eller hakat på den tekniska utvecklingen. Eller så föll jag bara för grupptrycket. ;)

Nu:
Sitter i mitt kära Göteborg och Orvar står en bit bort med svartlila peruk, kamouflagefärgat förkläde, fjäderprydd mask och fez. Han/hon är helt enkelt kungen av stil. Zombiegrisen balanserar brevid datorn och Kexet är iväg på konsert.

Lyssnar på Maszynka do swirkania och njuter av livet, och längtar en smula till Krakow. Lånade med mig några filmer av Hampisen och ska nog sätta mig och titta på Hard Candy nu. Om någon vill ha ett annat filmtips rekommenderar jag The Fall - söt, stundvis sorglig och småsurrealistisk.

Snart:
Imorgon blir det Grattis och Hejdå-fest för Slampan och Heidi (han fyller år och hon ska åka till Australien) och på söndag firar vi Pluttis födelsedag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar